Το κέντρο μας ‘’Στήριξις Plus’’ απαρτίζεται από μια ομάδα ειδικών θεραπευτών και δημιουργήθηκε με σκοπό την πρόληψη, έγκαιρη διάγνωση και αποκατάσταση δυσκολιών που δυσχεραίνουν την λειτουργικότητα του παιδιού στην καθημερινότητα του.
Μπαλατσούρα Αγγελική – Λογοθεραπεύτρια
Η Αγγελικη Μπαλατσούρα είναι πτυχιούχος του Queen Margaret University College in Edinburgh στη Λογοθεραπεία. Είναι εγγεγραμμένη στον Σωματείο Λογοθεραπευτών Λογοπεδικών Ελλάδος και έχει άδεια ασκήσεως επαγγέλματος. Η εργασιακή της εμπειρία περιλαμβάνει εργασία σε κέντρα Ειδικών Θεραπειών, ατομικές συνεδρίες παιδιών με καθυστέρηση στην ανάπτυξη του λόγου, διαταραχές άρθρωσης, φωνολογικές διαταραχές, νοητική υστέρηση, διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές από το 2007. Η επιμόρφωση της περιλαμβάνει σεμινάρια στις Αρχές Δομημένης Εκπαίδευσης(TEACCH), εναλλακτικές μεθόδους επικοινωνίας (PECS), πρώιμης εντατικής παρέμβασης σε παιδιά με διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές, αντιμετώπισης Μαθησιακών Δυσκολιών-Δυσλεξίας μέσω του Κέντρου Μελέτης Ψυχοφυσιολογίας και Εκπαίδευσης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, αντιμετώπισης τραυλισμού καθώς και άλλων σεμιναρίων Λογοθεραπείας. Είναι πιστοποιημένη συνεργάτης του Αθηνά τεστ Διάγνωσης Δυσκολιών Μάθησης και του Α’ΤΕΣΤ (Ανιχνευτική Δοκιμασία Σχολικής Ετοιμότητας) και έχει την επάρκεια χρήσης της κλίμακας ΕΔΑΛΦΑ. Είναι η επιστημονική υπεύθυνη των θεραπευτικών προγραμμάτων του Κέντρου Υποστήριξης Οικογένειας και Παιδιού Στήριξις Plus.
Πλουμίδη Ευγενία – Λογοθεραπεύτρια
Η Πλουμίδη Ευγενία είναι απόφοιτος του ΑΤΕΙ Ιωαννίνων. Είναι εγγεγραμένη στο Πανελλήνιο Σύλλογο Λογοθεραπευτών-Λογοθεραπευτών και έχει άδεια ασκήσεως επαγγέλματος. Παράλληλα έχει και Μεταπτυχιακό Διπλωμα στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση-Πανεπιστήμιο Λευκωσίας σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Πατρών.
Παπαθανασίου Βασιλική – Λογοθεραπεύτρια
Φοίτησε στο Πανεπιστήμιο Πατρών και ολοκλήρωσε τις σπουδές της στον τομέα της Λογοθεραπείας. Κατά την διάρκεια των σπουδών της, ανέλαβε αξιολογήσεις και θεραπευτικά πλάνα παιδιών προ- σχολικής και σχολικής ηλικίας με ή χωρίς μαθησιακές δυσκολίες ή νευρο-αναπτυξιακές διαταραχές στο πλαίσιο της Κλινικής Φροντιστηριακής της Άσκησης. Η Πρακτική της Άσκηση έλαβε χώρα στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο του Ρίου και στην Κλινική Σχολής Λογοθεραπείας όπου πραγματοποίησε εντατικές θεραπείες σε ενήλικο πληθυσμό με νευρολογικές και νευρομυϊκές διαταραχές.
Παράλληλα με τις σπουδές της και με στόχο την διαρκή επιμόρφωση της, ξεκίνησε να εργάζεται στον ιδιωτικό τομέα σε ομαδικές θεραπείες παιδιών, οι οποίες αφορούσαν ομαδικά προγράμματα εκμάθησης κοινωνικών δεξιοτήτων παιδιών και εφήβων με διαταραχές αυτιστικού φάσματος (ΔΑΦ), διαταραχή ελλειμματικής προσοχής και υπερκινητικότητας (ΔΕΠ-Υ) και πλήθος ψυχικών διαταραχών.
Αμέσως μετά το πέρας των σπουδών της έως σήμερα, ξεκίνησε να εργάζεται ως Λογοθεραπεύτρια στον ιδιωτικό τομέα σε ατομικές θεραπείες παιδιών με αρθρωτικές ή φωνολογικές διαταραχές, μαθησιακές δυσκολίες καθώς και με ύπαρξη ή μη νευρο- αναπτυξιακών διαταραχών.
Μαίρη Κουτσοπετάλου – Λογοθεραπεύτρια
H Μαίρη Κουτσοπετάλου είναι Λογοθεραπεύτρια. Απόφοιτη του Queen Margaret University του Εδιμβούργου και μέλος του Πανέλληνιου Συλλόγου Λογοπεδικών – Λογοθεραπευτών (Π.Σ.Λ.).
Στα πλαίσια της δια βίου εκπαίδευσης και κατάρτισης της έχει παρακολουθήσει πληθώρα σεμιναρίων και κύκλο εκπαιδεύσεων, αποκτώντας εξειδικευμένες γνώσεις για το κλάδο της Λογοθεραπείας. Πιο συγκεκριμένα, είναι γνώστρια του TEACCH program και του PECS (σύστημα εναλλακτικής επικοινωνίας). Ακόμη, η επιμόρφωσή της περιλαμβάνει και άλλα πιστοποιημένα εκπαιδευτικά προγράμματα όπως τα SIMATA (λεκτική δυσπραξία), τα SOCIAL STORIES, το Greenspan Floortime Approach κ.α.
Επιπλέον, είναι πιστοποιημένη χορηγήτρια του ΜathPro–S Test και του ΕΔΑΛΦΑ και έχει εκπαιδευτεί σε αξιολογιτικά εργαλεία όπως είναι το αξιολογιτικό εργαλείο “Δοκιμασία Εκφραστικού Λεξιλογίου”, “Δοκιμασία Γλωσιικής Αντίληψης και Έκφρασης “και τις “Εικόνες Δράσης”.
Επιπρόσθετα, είναι κάτοχος τεσσάρων ετήσιων Επιμορφωτικών σεμιναρίων που αφοράνε την ειδική αγωγή, την λογοθεραπεία και την παράλληλη στήριξη.
Η κλινική της εμπειρία περιλαμβάνει την αξιολόγηση και την παρέμβαση σε παιδιατρικό και εφηβικό πληθυσμό, με Αρθρωτικές & Φωνολογικές Διαταραχές, με Διαταραχές Κινητικού Προγραμματισμού (Δυσπραξία), με Διαταραχές έκφρασης και αντίληψης του λόγου, με Διάχυτες Αναπτυξιακές διαταράχες (Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος), με καθυστέρηση λόγου και ομιλίας, με Νοητική Υστέριση καθώς επίσης και τα Σύνδρομα (π.χ. Σύνδρομο Down). Ακόμη πραγματοποιεί εξωτερικά προγράμματα σε εφήβους και ενήλικες με σκοπό την κοινωνικοποίηση τους.
Από το 2020 έχει συνεργαστεί ως λογοθεραπεύτρια σε ιδιωτικά κέντρα ειδικών θεραπειών και ως συνοδός παράλληλης στήριξης, σε παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας και εφηβικής ηλικίας παρακολουθώντας ταυτόχρονα επιστημονικές εποπτείες με στόχο την εξειδίκευση και εξατομίκευση των θεραπειών.
Κιουρκτσή Έφη – Εργοθεραπεύτρια SI
Η Κιουρκτσή Έφη είναι πτυχιούχος του τμήματος Εργοθεραπείας του Ανώτατου Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Αθηνών, το έτος 2018. Απέκτησε εμπειρία ως ασκούμενη εργοθεραπεύτρια στο τμήμα της Εργοθεραπείας του Γενικού Νοσοκομείου «Ασκληπιείο» Βούλας και στο Κέντρο Κοινοτικής Ψυχικής Υγιεινής (Κ.Κ.Ψ.Υ.) του Γενικού Νοσοκομείου <<Αιγινήτειον>>. Είναι μέλος του Πανελληνίου Συλλόγου Εργοθεραπευτών και κάτοχος άδειας ασκήσεως επαγγέλματος εργοθεραπευτή από την Περιφέρεια Αττικής. Επαγγελματικά έχει εργαστεί σε ιδιωτικά θεραπευτικά κέντρα της Αθήνας, πραγματοποιώντας ατομικές και ομαδικές συνεδρίες σε παιδιά με αναπτυξιακές διαταραχές, διάσπαση προσοχής και υπερκινητικότητα, καθώς και μαθησιακές δυσκολίες. Επιμορφώνεται συνεχώς και ενημερώνεται σχετικά με θέματα του κλάδου της παιδιατρικής εργοθεραπείας παρακολουθώντας σεμινάρια και ατομικές εποπτείες με έμπειρο εργοθεραπευτή, καθώς και εποπτείες σίτισης.
Ενδεικτικά αναφέρονται τα εξής:
- Εκπαίδευση στην Αισθητηριακή Ολοκλήρωση 1. Η νευρολογική βάση της Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης και οι λειτουργικές εκδηλώσεις της κατά A. Jean Ayres – ASI – Παιδιατρικό Ινστιτούτο
- Εκπαίδευση στην Αισθητηριακή Ολοκλήρωση 2. Αρχές αξιολόγησης δυσλειτουργιών Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης κατά A. Jean Ayres – ASI – Παιδιατρικό Ινστιτούτο
- Εκπαίδευση στην Αισθητηριακή Ολοκλήρωση 3. Η Θεραπευτική Παρέμβαση της Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης κατά A. Jean Ayres – ASI – Παιδιατρικό Ινστιτούτο
- Δυσγραφία, Τι είναι, πώς την αξιολογώ, πώς παρεμβαίνω. Από την αξιολόγηση στην παρέμβαση – Προσέγγιση
- Floortime The Greenspan Approach – Διεπιστημονικό Κέντρο Ηπείρου
- Σεμινάριο Εντατικής Αλληλεπίδρασης– ΙΕΕΛ
- Όραση και Μάθηση– Κόκοτας Βασίλης, Συμπεριφορικός Οπτομέτρης
- Όραση και αυτισμός – Κόκοτας Βασίλης, Συμπεριφορικός Οπτομέτρης
- Foodtime Therapy, πρόγραμμα σίτισης βασισμένο στις προσεγγίσεις Floortime και SOS –Διεπιστημονικό Κέντρο Ηπείρου
- Feeding Therapy: A Sensory-Motor Approach – Stark and Watson
- Αισθητηριακή Ολοκλήρωση και Πρώιμη Παρέμβαση -Spell
- Θεραπευτική Ακρόαση-Παιδιατρικό Ινστιτούτο
- Κύκλος Εποπτικών – Εκπαιδευτικών Συναντήσεων/Επόπτευση Εργοθεραπευτών 1ο και 2ο έτος – Προσέγγιση
- Το παιδί με δυσκολίες στην Αισθητηριακή Επεξεργασία. Από το πρόβλημα στη λύση – Προσέγγιση
- Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα «Αυτισμός: Εκπαίδευση στην Πρώιμη Παρέμβαση & Θεραπευτική Αντιμετώπιση»– Κέντρο Δια Βίου Μάθησης Psychopedia
- Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα «Ειδική Αγωγή και Προαγωγή Ψυχικής Υγείας στο Σχολικό Περιβάλλον» – Κέντρο Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής
- «Εγκεφαλική Παράλυση» – Aegean College
Μαμάκου Βατώ – Εργοθεραπεύτρια
Η Μαμάκου Βατώ είναι απόφοιτη του τμήματος Εργοθεραπείας του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής το έτος 2022. Είναι εγγεγραμμένη στο Σύλλογο Ελλήνων Εργοθεραπευτών και έχει άδεια ασκήσεως επαγγέλματος. Κατά τη φοίτησή της στη σχολή πραγματοποίησε κλινικές ασκήσεις σε κέντρο αυτισμού παιδιών και εφήβων, στο Ε.Ε.Ε.ΕΚ Πειραιά και στη Β’ Ψυχιατρική Κλινική, ΠΓΝ “ΑΤΤΙΚΟΝ” και ασχολήθηκε με αναπτυξιακές, νευρομυικές και ψυχικές διαταραχές σε ένα μεγάλο ηλικιακό εύρος.
Έκτοτε, εργάζεται σε ιδιωτικά κέντρα ειδικών θεραπειών και σε παιδικούς σταθμούς ως εργοθεραπεύτρια. Είναι εκπαιδευμένη στο πρόγραμμα “Ανίχνευση, Διάγνωση και Αντιμετώπιση νηπίων, παιδιών και εφήβων με ΔΕΠ-Υ”, έχει παρακολουθήσει τη βασική εκπαίδευση “Εντατική Αλληλεπίδραση” και είναι πιστοποιημένη στη μέθοδο SOS APPROACH TO FEEDIND και FOODTIME . Παράλληλα, παρακολουθεί εκπαιδεύσεις στην όραση και μάθηση. Παρακολουθεί συστηματικές εποπτείες με έμπειρους εργοθεραπευτές και συμμετέχει σε συνέδρια, ημερίδες για συνεχή ενημέρωση πάνω στη βιβλιογραφία και προσωπική εξέλιξη στην κλινική παρέμβαση.
Τσούνη Σοφία – Εργοθεραπεύτρια
Η Τσούνη Σοφία είναι απόφοιτος του τμήματος Εργοθεραπείας του Ανώτατου Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Αθηνών από το 2014 και μέλος του Συλλόγου Ελλήνων Εργοθεραπευτών. Έχει υπάρξει μέλος πολλών ομάδων σε ιδιωτικά πλαίσια με σκοπό την παροχή υπηρεσιών Εργοθεραπείας σε παιδιά και εφήβους. Επίσης έχει εργαστεί στην ΕΛΕΠΑΠ Αγρινίου. Είναι εκπαιδευμένη και πιστοποιημένη στην «Θεωρία, Αξιολόγηση και Παρέμβαση της Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης» με εισηγήτρια την Άννα Σαμψωνίδου ΜΑ, OTR και την Erna Imperatote Blance, PhD, OTR/L. Έχει παρακολουθήσει το σεμινάριο «Picky Eaters vs. Problem Feeders: The SOS Approach to Feeding»- Η Προσέγγιση Σίτιση/ Βασική και Ανώτερη Εκπαίδευση, με εισηγήτριες την Kay A. Toomey, PhD και Erin S. Ross, PhD.
Παράλληλα, έχει παρακολουθήσει ημερίδες, κλινικά φροντιστήρια του Ελληνικού Επιστημονικού Δικτύου Αυτισμού αλλά και σεμινάρια που σχετίζονται με τις διαταραχές του αυτιστικού φάσματος. Ανάμεσα σε αυτά είναι :
- Βασική κατάρτιση του PECS
- Όραση, μαθησιακές δυσκολίες και Αισθητηριακή Ολοκλήρωση
- DIR 101: Introduction to DIR and DIRFloortime
- Το παιχνίδι ως θεραπευτικό εκπαιδευτικό εργαλείο για παιδιά με αυτισμό
- Γραφοκινητικές δεξιότητες κ.α.
Μπούρα Αγγελική – Εργοθεραπεύτρια
Η Μπούρα Αγγελική είναι απόφοιτη του τμήματος Εργοθεραπείας του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής το 2021. Είναι εγγεγραμμένο μέλος του Πανελλήνιου Συλλόγου Εργοθεραπευτών και έχει άδεια ασκήσεως επαγγέλματος.
Έκτοτε, εργάζεται σε κέντρα ειδικών θεραπειών στην Αθήνα πραγματοποιώντας συνεδρίες σε παιδιά με νευροαναπτυξιακές διαταραχές.
Παράλληλα, παρακολουθεί το μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών της Ιατρικής Σχολής του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών «Στρατηγικές Αναπτυξιακής και Εφηβικής Υγείας». Εκπαιδεύεται στη μέθοδο της Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης (Sensory Integration, Course 1,2), έχει παρακολουθήσει τη μέθοδο δομημένης διδασκαλίας “TEACCH” και είναι πιστοποιημένη στην προσέγγιση “SOS APPROACH TO FEEDING”. Ακόμα, έχει συμμετάσχει σε κύκλους εποπτειών και πραγματοποιεί μηνιαιές εποπτείες από έμπειρο εργοθεραπευτή.
Μόσχου Δήμητρα – Λογοθεραπεύτρια
Η Μόσχου Δήμητρα είναι λογοθεραπεύτρια με άδεια ασκήσεως επαγγέλματος απο το ΑΤΕΙ Πατρών. Πραγματοποίησε την πρακτική της άσκηση στο γενικό νοσοκομείο “Παίδων Αγίας Σοφίας”, όπου εκπαιδεύτηκε στην εκμάθηση και χρήση διαφόρων αξιολογητικών εργαλείων.
Απο το 2018 εως και σήμερα εργάζεται σε κέντρα ειδικών θεραπειών και τα τελευταία δύο χρόνια εργάζεται και ως συνοδός παράλληλης στήριξης σε παιδιά με αναπτυξιακές διαταραχές.
Η εργασιακή της εμπειρία αφορά παιδιά με διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές, νοητική υστέρηση, καθυστέρηση λόγου, αρθρωτικές και φωνολογικές διαταραχές.
Έχει παρακολουθήσει το επιμορφωτικό πρόγραμμα του Πανεπιστημίου Πατρών “Αυτισμός: Κατανόηση Εκπαίδευση και Παρέμβαση” και έχει εκπαιδευτεί σε διάφορες μεθόδους όπως το ΜΑΚΑΤΟΝ, oral Placement και η Εντατική Αλληλεπίδραση κ.α.
Άννα Θεοδωρίδη – Ψυχολόγος
Η Άννα Θεοδωρίδη ολοκλήρωσε σπουδές ψυχολογίας στο ΑΠΘ και συνέχισε με μεταπτυχιακές σπουδές στο τμήμα ψυχολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου με θέμα τις εφαρμογές της ψηφιακής τεχνολογίας στην ψυχική υγεία.
Από το 2019 εκπαιδεύεται στο κλασσικό Ψυχόδραμα του Moreno στο Ψυχοδραματικό Κέντρο Ανάπτυξης της Προσωπικότητα σε συνεργασία με την Ψυχοκίνηση. Στο πλαίσιο ανάπτυξης και εξέλιξης της κλινικής της εργασίας έχει παρακολουθήσει σεμινάρια και ειδικεύσεις σχετικά με την Ψυχική υγεία παιδιού και εφήβου.
Έχει εργαστεί υποστηρικτικά σε κέντρα προσχολικής αγωγής και σε σχολεία πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Συνεργάζεται με κέντρα συμβουλευτικής, ψυχοθεραπείας και ειδικής αγωγής, πραγματοποιώντας συνεδρίες ψυχοθεραπείας σε παιδιά και εφήβους καθώς και συνεδρίες συμβουλευτικής σε γονείς.
Κυριακή Καγιούλη – Ψυχολόγος
Η Κυριακή Καγιούλη είναι ψυχολόγος με άδεια ασκήσεως επαγγέλματος. Αποφοίτησε το 2016 από το τμήμα Ψυχολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου. Φέτος ολοκληρώνει τις μεταπτυχιακές της σπουδές με τίτλο «Επιστήμες της Αγωγής μέσω καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοιατρικών Προσεγγίσεων» στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής. Εκπονεί διπλωματική εργασία με θέμα «Στάδια διαχείρισης, κατανόησης και αποδοχής από τους γονείς της διάγνωση της διαταραχής αυτιστικού φάσματος». Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια και εκπαιδεύσεις στην ειδική αγωγή. Έχει εκπαιδευτεί στη χορήγηση του ΕΔΑΛΦΑ, εργαλείου για την αξιολόγηση της λειτουργικότητας παιδιών στο φάσμα του αυτισμού. Παρακολουθεί σταθερά εποπτεία από καταρτισμένη ψυχολόγο, ώστε να εξελίσσεται συνεχώς.
Εργάζεται σε κέντρα ειδικής αγωγής στην Αθήνα, αναλαμβάνοντας ατομικές και ομαδικές συνεδρίες καθώς και τη συμβουλευτική γονέων. Έχει εργαστεί ως ψυχολόγος στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση και συγκεκριμένα σε Επαγγελματικά Λύκεια στην Κεφαλονιά και στον Πειραιά.
Μαρία Λιβασίδου – Ειδική Παιδαγωγός
Απόφοιτη του τμήματος Ελληνικής Φιλολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής Αθηνών (ΕΚΠΑ) με ειδίκευση στη Γλωσσολογία και εργασίες επί της Φωνολογίας της ελληνικής. Πραγματοποίησε την πρακτική της άσκηση σε πρότυπα Γυμνάσια της Αθήνας και στο Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών, όπου εκπαιδεύτηκε στον τομέα της έρευνας.
Κάτοχος Μεταπτυχιακού Διπλώματος Σπουδών με τίτλο: “Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση ατόμων με προβλήματα προφορικού και γραπτού λόγου” ,του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας. Ολοκλήρωσε με εξάμηνη πρακτική άσκηση σε ειδικό σχολείο στο Αιγάλεω.
Παρακολούθησε τα παρακάτω εκπαιδευτικά σεμινάρια: (α) Ειδική Αγωγή και προαγωγή της ψυχικής υγείας στο σχολικό περιβάλλον, (β) Παιδαγωγική: Εκτίμηση μαθησιακών αναγκών και Συμβουλευτική και (γ) Εκμάθηση της Ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας.
Έχει λάβει πιστοποίηση στο ψυχομετρικό εργαλείο “το Λογόμετρο” για κλινική και ερευνητική χρήση.
Επιπλέον, διαθέτει πιστοποίηση στην εκμάθηση του συστήματος ανάγνωσης και γραφής τυφλών -Braille-, από την Εθνική Ομοσπονδία Τυφλών.
Εργάζεται ως ειδική παιδαγωγός σε παιδαγωγικά κέντρα και κέντρα ειδικών θεραπειών. Τέλος, λόγω της ενασχόλησης με παιδιατρικό πληθυσμό, έχει παρακολουθήσει σεμινάριο πρώτων βοηθειών από τον Ελληνικό Ερυθρό Σταυρό.
Όλοι μας οι συνεργάτες πραγματοποιούν σταθερές εποπτείες με έμπειρους συναδέλφους για την βέλτιστη παροχή των υπηρεσιών μας.
Το κέντρο μας, επίσης, συνεργάζεται με:
Παιδοψυχίατρο, ο οποίος είναι υπεύθυνος για την πρόληψη, διάγνωση και θεραπεία των ψυχικών διαταραχών της παιδικής και εφηβικής ηλικίας. Αξιολογεί τους παράγοντες (ψυχολογικούς, βιολογικούς και κοινωνικούς) που σχετίζονται με την εμφάνιση των διαταραχών της ψυχικής υγείας και παρέχει υπεύθυνη ιατρική υποστήριξη και συμβουλευτική. Οι διαταραχές αυτές μπορεί να είναι: διαταραχή της ανάπτυξης, διαταραχές συναισθήματος, ψυχωτική διαταραχή, διαταραχή διατροφής ή διαταραχές της συμπεριφορά.
Διατροφολόγο, ο οποίος συμβουλεύει και “εκπαιδεύει” τους γονείς αλλά και συμμετέχει στην αποκατάσταση των διατροφικών διαταραχών του παιδιού ή του εφήβου (παιδική παχυσαρκία, επιλεκτικότητα τροφής κ.α.), σε συνεργασία με την διεπιστημονική ομάδα.
Φυσικοθεραπευτή, ο οποίος αναλαμβάνει παιδιά με νευρολογικές διαταραχές, ώστε να επιτευχθεί η εκπαίδευση τους σε φυσιολογικά πρότυπα κίνησης και η μεγαλύτερη δυνατή κινητική ανεξαρτησία τους.
Στόχος μας είναι η συνεργασία της διεπιστημονικής ομάδας με το περιβάλλον του παιδιού ώστε να επιτευχθεί μία καλύτερη ποιότητα ζωής για αυτό και την οικογένεια του.
Οι υπηρεσίες μας απευθύνονται σε παιδιά εφήβους και ενήλικες που χρήζουν παρέμβασης από τους θεραπευτές του κέντρου μας. Πραγματοποιούνται ειδικά τεστ κατά περίπτωση και κατά της συνεδρίες γίνεται χρήση ειδικού λογισμικού. Διοργανώνονται σεμινάρια και ημερίδες η θεματολογία των οποίων ποικίλει και αφορά στην ενημέρωση γονέων και διαφόρων πληθυσμιακών ομάδων (π.χ. εφήβους, ενηλίκους και επαγγελματίες ψυχικής υγείας).
Το κέντρο μας συνεργάζεται με όλα τα ασφαλιστικά ταμεία.